Saturday, July 20, 2013

Deco rolati

Načisto sam poludjela za japanskim deco rolatima pa sam se upustila u experimentisanje u kuhinji. Ne znate o čemu pričam? Japanese deco cake roll. 
Prvi put kada sam napravila bio je pretanak jer je pleh za rolat bio mnogo veći (nisam uspjela slikati jer su gosti bili oduševljeni i nisu znali da ne treba biti tanak, bar dok nisam rekla,ali ih ni to nije sprječilo da uživaju u kolaču) ali drugi put je debeo (slike u prilogu... :P)  tako da je pukao jer sam ga urolala dok je bio vruć ali sam trebala kasnije kada se ohladi ali da ne dužim sada, nadam se da  će sledeći put biti treća sreća...



Ako vas zanima o čemu se radi, javite se, rado ću sa vama podijeliti ''svoju slatku muku'' oko izrade ovih rolata... do čitanja... :)


No comments:

Post a Comment